2 października 2011

013. Świat pełen nieszczęść .



''Udaję radość, której we mnie nie ma, ukrywam smutek, żeby nie martwić tych, którzy mnie kochają i troszczą się o mnie. Niedawno myślałam o samobójstwie. Nocą, przed zaśnięciem, odbywam ze sobą długie rozmowy, staram się odegnać złe myśli, bo byłaby to niewdzięczność wobec wszystkich, ucieczka, jeszcze jedna tragedia na tym i tak już pełnym nieszczęść świecie. ''
                       Czarownica z Portobello - Paulo Coelho

Jesteś moim najsłodszym upadkiem. 
Najsłodszą częścią mojego ciała. 
Jestem gorzka. Martwa w żywym ciele. 
Jestem potworem. A Ty jesteś strasznie kruchy.
Jestem naga, bezbronna.
Moje ciało pragnie Cię dotykać,
ale ono jest słabe.
Cofnijmy czas.
Gwiazdy spadające nad naszymi głowami,
są tylko starymi światłami.
Starymi, bez żadnego blasku.
Gdzie jest nasza radość?
Puste ściany nie wypełniają mnie,
one milczą,
gdzie jesteś?
Piekielny świat, w pustce
nie umierajmy, proszę..